GoSign

Digital underskrift af dokumenter

Med en digital underskriftsløsning fra SEPO du tilbyde dine kunder at underskrive kontrakter, aftaler eller andre dokumenter ved hjælp af deres NemID eller medarbejdersignatur. Løsningen virker både på B2B- og B2C-markedet, og begge steder sikrer den en effektiv og sikker underskriftsproces. For dine kunder er resultatet en øget tilfredshed gennem en hurtigere og nemmere sagsbehandling med færre fejl. For dig effektiviserer det din forretning, minimerer dine omkostninger og giver let administration.

Sådan virker det:

En god løsning til underskrift af digitale dokumenter bør være enkelt og intuitiv. Vi har derfor haft fokus på at sikre høj brugervenlighed for alle parter i processen.

Når du opretter en ny sag skal du således blot gennem ovenstående trin ved afsendelse af nye dokumenter til underskrift. Processen er hurtig og let, og du kan tilføje så mange underskrivere som du har behov for. Alt sammen kan du gøre med din modpart stående ved siden af, eller hvis du ønsker det på et senere passende tidspunkt.

 

Sådan underskriver du:

Når du har trykket ”afsend”, modtager alle underskrivere en mail. I mailen vil der være en kort forklaring samt et link til den konkrete sag i GoSign. Via linket og NemID kan underskriveren logge ind og se alle relevante dokumenter og underskrive dem direkte, digitalt.

I modsætning til flere konkurrerende systemer kan du i GoSign se indholdet af dokumentet, når du faktisk underskriver det – det, synes vi, er et naturligt mindstekrav.

Har du spørgsmål til SEPO?

Kontakt os

Jesper Henriksen

Solution Manager

smartphone+45 2811 2891

mailE-mail

Jesper Henriksen

Bliv ringet op

Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig {gdpr1}

keyboard_arrow_up