Sikker Adgang

Sikker Adgang er en sikkerhedsplatform, der faciliterer adgangskontrol og signering af dokumenter på websites, extranet eller lignende. Løsningen anvendes typisk i forbindelse med selvbetjeningsløsninger, hvor der indgår personfølsomme data.

Der kræves specialistviden for at opnå en selvbetjeningsløsning, der både rammer et stærkt sikkerhedsniveau, og er administrativt og vedligeholdelsesmæssigt acceptabel.

Fleksibel

Løsningen er meget fleksibel og kan udvides med en række tillægsmoduler, eksempelvis AD integration, DanID’s attributtjeneste m.v.

fleksibel

Nem implementering

Sikker Adgang kan implementeres i jeres nuværende setup som en komponent. Pakken inkluderer uddannelse, dokumentation, support, samt konsulenthjælp ved implementering.

package-yellow

Plug'n'Play alternativ

Ønskes i stedet en fuld plug´n play løsning til underskrivelse af dokumenter, tilbyder vi desuden portalen GoSign.

GoSign-blue

Fordele ved brug af Sikker Adgang

Ved at anvende Sikker Adgang får du netop en fleksibel og sikker løsning, der er modnet og forbedret gennem de seneste år. Herved frigøres jeres tid til at fokusere på funktionalitet og brugervenlighed, mens vi står på mål for sikkerheden.

Generelt nævner vores kunder de følgende årsager som de vigtigste, i valget af Sikker Adgang:

  • Optimering af IT-sikkerheden ved online selvbetjeningsløsninger
  • Minimering af bruger/password-administration
  • Understøttelse af NemID og NemID-medarbejder signatur
  • Minimeret anvendelsen af interne ressourcer på udvikling og vedligehold
  • Mulighed for Single-Sign-On mellem flere websites

Teknologi og infrastruktur

Sikker adgang leveres som en online service, der er hosted i førende dansk datacenter med garanteret oppetid. Der kræves således blot følgende installeret i jeres miljø:

  • VOCES certifikat
  • SA 2.0 Modul - installeret på enten Microsoft IIS eller Apache Tomcat
  • (kontakt os venligst for øvrige platforme)

Nedenstående figur viser dataflowet i Sikker Adgang. I har således selv fuld styring af jeres selvbetjenings-applikation, og indsætter blot en iframe med login mulighed for jeres brugere på et passende sted.

Har du spørgsmål til SEPO?

Kontakt os

Jesper Henriksen

Solution Manager

smartphone+45 2811 2891

mailE-mail

Jesper Henriksen

Bliv ringet op

Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig {gdpr1}

keyboard_arrow_up